fredag, maj 8

Hells Angels hårdsatsar på ekobrott skriver Nyheter24.se

De kriminella gängen har penetrerat den mest lukrativa marknaden av dem alla - den vita ekonomin. Men med bäcksvarta verktyg.

"Min fars sätt att göra affärer är slut, det är över. Även han vet om det. Jag menar, om fem år kommer Corleonefamiljen vara helt legitim. Lita på mig. Det är allt jag kan säga om mina affärer.
http://nyheter24.se/nyheter/dokument24/210486-hells-angels-hardare-pa-eko-brott

H.A. och Bandidos (melodi:Staten och kapitalet

H.A. utpressar företagare och Bandidos tvättar pengarna
Sida vid sida tillsammans hjälps dom åt
H.A. och Bandidos dom sitter i samma båt
men det är inte de som ror, ror så att svetten lackar
och piskan som snärtar piskar inte heller ..
DERAS FEEETA NACKAR!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar