måndag, juni 16

Ett tack och hällsning från Bludder, en äkta 2% motvallsprofil på Internet Forumet Flashback.


(från Bludder)

Hej och farväl

Det var en jävligt rolig tid på flashback, fick skriva av mig en
massa, fick ställa massor av knäppa frågor jag länge funderat över,
lufta och ventilera saker och lyfta på stenar. Vissa gav verkligen
ärliga och ibland fostrande välformulerade svar.

Det var roligt att ta ställning för saker och se hur långt man kan dra
i en gummisnodd tills den brister.

Vissa blev nästan som vänner om så även bara på nätet, andra lyckades reta upp mig en smula och det är ju uppfriskande, några kommer jag helt säkert att träffa på i sommar på fester och utlandsresor.

Men livet går vidare, nu är det hojen och åka som gäller i sommar, sen får vi se vad som händer, pallar Bludder med hojsvängen, pallar hojsvängen med Bludder, det får tiden utvisa. :)

Fick träna mig på att skriva och det hade jag nytta av.

Hittar jag en dator som inte är spärrad kommer jag säkert att smygläsa i forumet.

Ha det bäst och kör hårt.








MVH

Bludder
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 702
Avstängd: 11 Juin 2008
http://mc-razzia.blogspot.com

13 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att sakna Bludder på FB.

    SvaraRadera
  3. Saknar dig din buse.

    SvaraRadera
  4. Måste vi träffas HÄR nu Bludder?
    U r missed by many.

    SvaraRadera
  5. Föregående kommentar var från Earl

    SvaraRadera
  6. Hehehe....trodde du att du skulle slippa oss !!!

    FTW som man säger i branchen :D
    /JJDecay

    SvaraRadera
  7. Full fart framåt på vägarna i sommar Bludder!

    / J

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  9. Bludder står upp och skriver detta, dels av respekt, dels pga av öm röv.

    Tar av hjälmen och tackar för dom varma orden. Smygläser forumet och tackar varmast för goda råd på vägen, 2% Support / undertexter / länkar och hälsningar.

    Ha det bäst Ni med trimmad dator med flammor, Ni med hoj i delar eller mellan benen, Du med guldlänk och BMW och övriga galningar det berör

    Mvh Bludder

    SvaraRadera
  10. 11 Januari kan du ansöka om att bli benådad på flashback :D

    SvaraRadera
  11. Och snart har det gått över ett år sedan Bludder blev avstängd på flashback. Nyfikenheten kvarstod så jag fick bege mig ut på upptäcksfärd i verkligheten för att få svar på mina frågor. Ibland när jag återläser äldre inlägg rodnar jag och inser vilken blåögd syn jag hade i olika frågor.

    Men gjort är gjort, och det var kul under resan. Nya tider nu.

    Ha det bra gubbar

    *******************************

    Bludder
    Reg.datum: Aug 2007
    Inlägg: 702
    Avstängd: 11 Juin 2008

    SvaraRadera
  12. Kom tillbaka nu Bludder, det är inte detsamma utan dig! Komsi Komsi

    SvaraRadera
  13. Vi leker på nya adressen nu:

    http://mcrazzia.blogspot.com

    SvaraRadera