fredag, mars 27

Förre OG-bossen vägrar betala Acar - Efter sprickan: Wojtek Walczak avfärdar Denho Acars uppgifter som bluff.

– Denho Acar sprider flera rykten om att jag skulle vara medlem i Bandidos. Det stämmer inte. Och jag har inget otalt med Bandidos. Är det någon jag har något otalt med är det Acar och Original Gangsters, säger Wojtek Walczak till Nyheter24.

Acar avsatte honom som Sverigepresident - en post han hade haft sedan hösten 2007. OG-ledaren anklagade Walczak för att ha samarbetat med polisen som informatör. Något som han ska ha fattat misstankar om efter att ha buggat Sverigepresidenten.

– Ja, alltså han jobbar ju åt polisen. Det har han gjort en längre tid. För åtta månader sedan fattade vi misstankar om det eftersom det hela tiden skedde saker som inte borde ske, sa Acar till Nyheter24.

Men Walczak avfärdar det som bluff.

– Det ser jag som ett skämt. Jag vet hur han är, och han kan inte bugga mig. Jag vet att han saknar förutsättningar för det, säger Walczak.

I förra veckan lämnade han Original Gangsters helt, och reste till Polen för att ta bort OG-tatueringen, som är beviset för medlemskap i den kriminella organisationen.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/166186-forre-og-bossen-wojtek-om-kritiken

Andra klubbar betalar avgångsvederlag för lång och trogen tjänst, i O.G får man pröjsa för att sluta.

12 kommentarer:

  1. Walczak din horunge bara du är en bluff och alla vet att du samarbetar med polsen

    SvaraRadera
  2. Walczak din patetiska skit, din tid är räknad.

    SvaraRadera
  3. Synd att O.G inte kom på "jordgubbsplockaren" mycket tidigare...men Kitutu lär klippa polack-horan.

    SvaraRadera
  4. Walczak din vidriga gol-fitta, tick, tack....

    SvaraRadera
  5. ni kan suga min balle. ha ha ha jag pepprar.mvh.wal

    SvaraRadera
  6. Polacken, lär nu börja plocka bär i polen,hi,hi...

    SvaraRadera
  7. Hur fan kunde han bli Sverige-chef för O.G, han har ju varit diskare i olika krogar, ingen kriminell bakgrund förutom åkte dit på misshandel på sin ex-fru

    SvaraRadera
  8. Wojje, din äckliga mamma-knullare

    SvaraRadera
  9. vi får se vem som pepprar vem?!

    SvaraRadera
  10. Tukren drömmer om att han kan bugga någon, ha ha era patetiska fittor till röv knullare!!

    SvaraRadera
  11. vet inte ifall polacken jobbade som diskare men vet att han jobbade som bartender på bond i halmstad, det är nog hela hans kriminella historia ha ha

    SvaraRadera
  12. Hörde att polack-aset har dragit till polen, jobbar säkert som en gol-bög åt polska-snuten, fy fan för sånna as, nack skott, säger jag bara.

    SvaraRadera