fredag, juni 19

Thomas Möller förhörd av polis om intygsfusk


Thomas Möller var med när Malmögänget Dirty Dräggels gick in i Hells Angels 1993. Han slutade som ledare för Hells Angels Malmö tio år senare. Nu krävs han på mångmiljonbelopp i skatt och anklagas för skattebrott.

I onsdags eftermiddag stoppades Thomas Möller i en bil på Kronborgsvägen i Malmö. Han fördes med poliseskort till Ekobrottsmyndigheten för att förhöras, misstänkt för ”brukande av falsk urkund”.
– Han är lite svår att få tag på, så när vi fick reda på att han var i stan bad vi att han skulle hämtas, säger ekoåklagare Lars Olson.
http://sydsvenskan.se/malmo/article443578/Forre-HA-ledaren-forhord-av-polis-om-intygsfusk.html

3 kommentarer:

  1. ja jag har haft det så här jätte länge....
    någon sitter och avlyssnar alla telefonsamtal
    och vet allt jag gör. dom på Protego infomation
    och några till jobbar för polisen.dom tycker jag ska jobba för polisen men jag har fullt upp med att skjuta ner dom. utan vapen.
    jag har nämligen ingen som hjälper mej.
    070-741 53 32

    SvaraRadera
  2. faktum är att jag har inte en enda jävla vän.

    jag har inte känt en mans hand över min kropp påflera år, inte haft sex på flera år och jag har ont i min livmoder.
    expresidenten egna ord.
    jag böjde mej för HA så enkelt är det med det.
    jag gör det dom är bäst för HA, ja jag förstår ,sa jag.
    sedan gick jag.
    http://www.youtube.com/watch?v=aWRaP97D-Vg

    SvaraRadera
  3. Möller jag har inte en enda jävla vän.

    SvaraRadera