onsdag, april 8

Hur ska du fira dina senaste 300.000 besökare på Razzia. Blir du högfärdig och slutar hälsa på folk efter det här?


Får jag bara röver ur tar jag tåget till Skåne i natt, plockar fram hojen, kör lite konstrunda i vårsolen på Österlen, knackar på hos klubbarna i närområdet. Sen blir det Påskfesten hos Cheyenne MC i Jönköping med musik, kolla in snygga hojar, dricka bira och träffar massa schysst folk.

- Hur går det med dina förlagsdrömmar, dina resor till Australien, ditt eviga 2% snack?

Jag ligger efter i schemat och det gör mig ont, men alla pusselbiter kommer strax på plats, mer om förlagsplanerna när det är helt klart. Nu lurar jag på en tredje och fjärde hoj, en rå Bobber och en 80 tals långgaffel. Aphänget är redan fixat.

Australien får vänta till efter Jul p.g.a gamla synder. Åker på några kortare resor till Östeuropa i vår och sommar.

- Men din förkärlek till kriminella legender och dina 2% klisterlappar som dyker upp överallt.

Nog med skitsnack nu, måste köpa nya handskar, packa ner långkalsonger, varma vindtäta kläder, än är inte sommaren. Resan från Skåne till Jönköping måste ske i dagsljus så jag inte fryser röven av mig, tror fan jag åker dit redan på fredan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar