tisdag, september 16

www.blondinbludder - Nä nu får det fan vara nog :) ett virtuellt liv eller leva rakryggad och stolt i verklighet

Åkte hoj från Stockholm mot Göteborg i måndags kväll, kallt som satan, dåliga handskar + kallt om tårna. Stannade var 4:e mil och tinade upp på allsköns vägkrogar. Inte en hoj på vägen, inga snutar.

Man tänker så mycket när man kör, tar beslut och väger för och emot. Är detta ett normalt MC intresse eller en total obsesion med google 5 minuter i timmen flera dagar/kvällar i veckan?

Diagnos nätmissbruk - man måste ta sig en ordentlig funderare, svårt att förena detta blippande på datorn om personer som finns i verkliga livet. Det är ju fan ett jävla krig där ute, måste välja virtuellt eller verklighet. Hänger av 2% västen och ger den verkliga nyfikenheten mer spelrum, känner mig inte bekväm med den här rollen längre.

Med vilken rätt sitter jag och tycker om det ena eller andra jag inte har ett dugg med att göra, bara för mitt eget höga nöjes skull, nä det känns fel.

Tar tre, fyra steg tillbaka, ska vara tyst och lyssna, detta tyckande från min sida hindrar mig från att få lära mig, det diskvalificerar mig från att få vara med om saker som jag tycker är 100 gånger viktigare än nätet även om det skänkt mig mycket glädje.

Vem fan kan lita på en "Mr nätskvaller" min trovärdigt kan ifrågasättas och det jag verkligen brinner och vill kämpa för sätts på spel.

Passar vidare, blir det återfall ringer vi Blogg AA , anonyma bloggister

Inom kort tar andra vid där jag slutade, en ny länk eller två, ett filmklipp, mm kommer ni även i fortsättningen att hitta MC-Razzia

Fridens alla det berör

Bludder




2 kommentarer:

  1. Säg inte att du skall lägga ner denna helt enormt intressanta sida?
    Du MÅSTE fortsätta, är ju bästa på nätet!
    Svik oss inte...

    SvaraRadera
  2. Du har en poäng med trovärdigheten kanske, men du du har visat en läraktighet som få nya har kunnat. Vi ses i verkligheten hoppas jag.

    Mr W

    SvaraRadera