måndag, april 13

Älgarna demonstrerar, Älgarna har fått nog! Älgarna vill ha frihet, Här i sin egen skog! Älgarna protesterar, Älgarna har fått nog!


Som svar på alltmer aggressiva, hatiska och oartikulerade inlägg rörande http://hd.se/helsingborg/2009/04/10/anhoeriga-vill-doedfoerklara-ha/kommentarer/ svarade Payback följande:

Rikskrims rapporter är bara ett hopkok av svävande anklagelser utan substans och statistiska belägg! Läs nättidningen Paybacks artikel "Sanningen om bikerkriminaliteten"istället som består av oomtvistliga statistiska fakta, från två olika, oberoende statliga källor. Menar ni att dessa då ljuger med sin statistik eftersom du tror mer på polisens grundlösa anklagelser?
Jag uttalar mig självklart inte för andra angående interna klubbangelägenheter. Du frågar väl t.ex inte Mona Sahlin om moderaternas ideologi, eller?
Peter Schjerva/ABATE Sverige/Nättidningen Payback

--
Upplagd av Payback på www.Payback.name den 14/4/2009

Som ett sista debattinlägg på http://hd.se/helsingborg/2009/04/10/anhoeriga-vill-doedfoerklara-ha/kommentarer/ skrev Payback nedanstående. Då debattörerna vare sig vill ta till sig fakta eller diskutera mer än sina egna förutfattade fördomar och därtill inte vill avslöja sina identiteter eller motiv anser jag debatten i fortsättningen vara meningslös. Jag har sagt vad som finns att säga i ämnet.

Nu avslutar jag denna urspårade debatt! MC-klubbarna är inte kriminella! Enskilda individer gör i egen regi brottsliga handlingar. Detta bevisar all statistik! Punkt slut! Hat och sympati är två sidor av samma mynt! Känslorna mina inlägg har väckt bevisar att mina ord har effekt och verkan. Det är gott! Då har mitt skrivande funktion. Att vissa tar till sig fakta medan andra förnekar det uppenbara är som det är. Jag kommer att fortsätta mitt arbete med än mer intensitet och kraft efter denna debatt.
Peter Schjerva/ABATE Sverige/Nättidningen Payback

www.Payback.name

1 kommentar:

  1. Invandrarna ifrån Iran Irak afganistan i Lund.

    SvaraRadera