måndag, april 20

2% manifest - Make Money and Stay Out Of Jail, njut av livet, ta hand om dina vänner och kör hoj var eviga dag

En 2 procentare har inget emot vare sig staten, poliser eller Journalister.

En 2%are är anpassbar och har som första regel:

Njut av livet, Make Money and Stay Out Of Jail

På skoj brukade jag i min ungdom säga att Polisen är bra för att skydda det jag stulit ihop, nu i vuxen ålder har jag en mer nyanserad bild.

Jag föreslår att alla och en var som överväger att gå över gränsen betänker - If you can't do the time, don't do the crime.

Om du äger en tidning vill du att folk ska köpa tidningen, vad vill folk läsa om? Jo hur du blir smal eller snygg kropp inför våren + CRIME. Gilla läget och tänk på att Expressen och Aftonbladet tydligt talar om vad som går för sig eller inte, som en termometer.

Mina vänner brukar reta mig när jag köper kvällstidningar / intellektuellt lågvattenmärke - IQ fiskmås mm / själv ser jag Expressen / Aftonbladet och än tydligare Nyheter 24 som en handbok i vad som går eller inte går för sig.

Om man bara är läskunnig kan man klura ut att staten beslutat att lägga krut på en viss typ av brott, sen är det upp till var och en att lista ut vad man själv ska syssla med.

Det här med att undanhålla skatt
Förmedla svart arbetskraft i stor skala
Smuggla sprit och tobak i kommersiell skala
Smuggla och sälja droger - då köper ju inte folk sprit på systemet.

Ovan går helt emot statens inkomster, det borde var och en fatta.

Grov utpressning - påhittade skulder - bötning av icke kriminella gillas inte.

Gilla läget eller sitt på kåken och klaga bäst ni vill

Tänk på att moderaterna går framåt och snart är det val, sen har vi polisen som vill ha mer pengar, MC CRIME säljer varesig det är sant eller inte, gäng och ligor säljer varesig dom bara ger sig på andra gäng och ligor, tänk på det folk och (få) fä.

Själv tänker jag köra massor av hoj i sommar, vara med familj och vänner, träffa orginal och njuta av livet, inte jobba på helgerna och göra allt jag kan för att slippa reta upp vare sig media eller farbror blå.

Make Money and Stay Out Of Jail

2 procentaren

2 kommentarer:

  1. Var får du allt ifrån :)

    Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. softpelle, mer hardecore tack

    SvaraRadera