lördag, januari 31

Videoreportage från MC-mässor, hojträffar, besök hos olika hojbyggare, någon ARG biker som skäller på polis och politiker

Jag saknar en sida som tar upp alla roliga saker som händer i hela landet, bor jag i Norrland kan jag inte åka på allt skoj i Skåne och tvärt om. Strandhugg hos nya klubbar, reportage från roliga swap där man filmar när folk plockar upp sina udda och spännande pinaler. Sverige är absolut inte för litet för en sån grej. Om jag fick bestämma skulle det inte vara strikt hojrelaterat, mer som på www.hotrod.se och Gasoline Magazine med allt från galna jänkare, roddar, tokiga raggare till snyggaste choppern, aphänget till mer MC relaterat. Jag skulle givet besöka en sida som tog upp saker som händer snart, har hänt senaste veckan om jag även fick se det på film.

Dock inte alla trista nyheter från tings och hovrätten, det sköter kvällsmedia så bra själva

Nu pratar jag inte om en sur och butter grej utan något med glimten i ögat.

Finns massor av schyssta lirare som skulle ställa upp och berätta om roliga anekdoter från 70-80-90 talet, visa upp sin hemskruvade hoj och ge en känga åt något håll.

Så antingen startar ni själva en sån sida eller så hör ni genast av er till oss. Kan ju inte göra en sån omfattande grej själv.

1 kommentar:

  1. när Sunny B tog över hela HA efter eller var det före ,då brann det på Woodstocks festivalen, "smoke on the water" det sägs av en källa som var där att poppa bandet som spelade just den dagen och natten blev så förtvivlade att dom skrev ner denna sång.
    kanske för att folk inte skulle glömma bort.
    Media radio och tv och tidningar har en förmåga att radera bort händelser från i går.
    han gav mej en skiva av Greatful Dead.

    SvaraRadera