lördag, mars 7

Var gömmer sig Lasse Wierup?

Efter att den 23 februari sänt ett mejl till Dagens Nyheter och efter att Newsmill den 26 februari publicerat min uppmaning till duell har inget hörts och inget synts? Är Lasse Wierup på semester i icke kontaktbara trakter eller har han gått under jorden? Jag har ingen aning men under tiden jag väntar på svar kan jag ju passa på att tydliggöra mina skäl för utmaningen:

En ny trend är att personer som i sin sedvanliga yrkesutövning framstår som mediokra säljer ut sin själ, heder och moral för att vinna 15 minutes of fame. Det mest lysande exemplet är Lasse Wierup med boken Svensk Maffia. (Larsson lämnar jag därhän då han efter boken stigit ut ur rampljuset)

http://newsmill.se/artikel/2009/03/04/var-gommer-sig-lasse-wierup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar