måndag, juli 27

Jeg har aldrig min søn i bilen

Brian Sandberg til højre på havnen ved det mondæne Tuborg Havn-byggeri, hvor han bor, sammen med 'Dennis'

Ha-rockeren Brian Sandberg troede ikke, han var et oplagt mål, før han den 29. januar i år blev forsøgt likvideret på den trendy juicebar Joe & The Juice i Ny Østergade i København. Ganske tæt på landets dyreste designerbutikker som Louis Vuitton og Gucci blev der affyret to skud mod ryggen af Sandberg, som sad ved vinduet og spiste en spicy tuna-sandwich.

– Jeg hørte et brag, og jeg troede faktisk, at jeg var blevet ramt. Så jeg lå bare helt stille for ikke at få blodet til at pumpe for meget rundt, siger 42-årige Brian Sandberg, som blev landskendt, da han optrådte som bodyguard for den bedrageir-dømte Stein Bagger.

– Var du bange?

– Nej, vi er aldrig bange.
http://ekstrabladet.dk/112/article1198462.ece


Sandbergs livvagter anholdt

Politiet anholdt i går to af de personer fra AK 81´s tæskehold, der tævede en gruppe unge ved Tuborg Havn.

http://ekstrabladet.dk/112/article1198377.ece

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar