lördag, april 4

I dag tog jag en åktur med hojen, lyssnade på Pet Shop Boys i iPod och njöt

5 kommentarer:

  1. Du lyssnar väl inte på Pet Shop Noice??? :-0
    Då är det bättre med Status quo, Springsteen eller Jerry Williams från stenåldern.

    SvaraRadera
  2. denna kommer ifrån guldåldern



    http://www.youtube.com/watch?v=5IyAGpooGko&feature=related

    SvaraRadera
  3. Lolita Pop är lite klassiskt också: http://www.youtube.com/watch?v=TNA-Hetajm8
    Bara titeln "Tarzan on a big red scooter" är ju mumma.

    SvaraRadera
  4. Nu hör det till saken att jag köper nog mer musik än någon ni känner. Status quo är ju kul men jag lever i nuet och framåt, Springsteen eller Jerry Williams står jag över men vill du så lyssna gärna på dom :)


    Pet Shop Boys senaste skiva är helt OK och låten jag länkar till funkar fint på både hoj och i bilen när man kör för fort vilket jag ofta gör

    SvaraRadera
  5. Det viktiga är fan inte vad jag eller andra lyssnar på, det viktiga är att våren närmar sig så man får åka hoj

    SvaraRadera